maanantai 21. syyskuuta 2009

Korporaatio: "Simo Rantalainen uhkaili Jussi Halla-ahoa"


Korporaatio:
"Simo Rantalainen uhkaili Jussi Halla-ahoa" (10:30-12:00)
21.9.2009


Simo Rantalainen on jo pitkään ollut toiselta nimeltään Mujahed bin Risto Faisal. Kuinka kiihkeästi Rantalainen suhtautuu tunnustamaansa uskontoon? Ainakin Korporaation lähetyksessä niin kiihkeästi, että hän uhkaili islaminuskoa kritisoinutta Jussi Halla-ahoa suorassa lähetyksessä.

Rantalainen: (Irak, Afganistan jne.) ...jos ei me panna hanttiin, niin kohta juutalaiset asekauppiaat, niin ne jyrää meitinkin täällä. Ja sitä mä en hyväksy.

Juontaja: Mitä aiot tehdä asialle?

Rantalainen: No ehkä on parempi, että mä jätän kommentoimatta, ettei tuu väärinkäsityksiä.

Juontaja: Mut... Jussi Halla-aho esimerkkinä. Tässon Suomessakin herätty nyt tähän islam-keskusteluun ja vedetty pedofiiliuskonto-yhtäläisyysmerkit ja mitä kaikkea.

Juontaja: Siis entistä negatiivisemminhan tähän asiaan suhtaudutaan ja vihamielisemmin.

Rantalainen: Halla-ahosta vielä puheenollen -- mä en tiedä, oonks mä oikee henkilö kommentoimaan, koska mä oon vaan -- huhujen ja kuulopuheiden -- varassa, et mä en oo lukenut hänen kirjoitelmiaan. Mutta: jos hän on jollain tavalla -- rinnastanut islamin pedofiliaan tai pedofiiliseksi uskoksi, tai näin, niin tuokaa se tänne, niin taas saadaan vähän niinkun säpinää tänne studioon, niin mä voin vähän ravistella...

(juontajat naurahtavat)

Juontaja: Tämä olis nimenomaan siis pitänyt tajuta tehdä. Ilmeisesti hän käytti ironiaa tehdessään näin, mutta siis kiistattahan Halla-aho viittasi, vertasi islamia pedofiiliuskontoon.

Juontaja: Se on ihan fakta.

Juontaja: Tästähän ollaan leivottu ihan oikeutta myöten.

Rantalainen: Jos se on fakta, niin toivottavasti tavataan tän jätkän kans joskus.

(juontajat naurahtavat)

Juontaja: Asuu muuten ihan tässä lähellä.

Rantalainen: Antakaa osoite, niin Vellun kanssa tost lähetään...

Juontaja: (nauraen) Okei.

(välisoitto)